Branding - Brand - Logo



Identitate vizuala


In spatele fiecarui produs/serviciu/companie se afla un om sau un grup de oameni. Compania respectiva exista pentru ca existenta ei este importanta pentru omul din spate, pentru cel care i-a dat viata.
Noi te ajutam sa gasesti cele mai potrivite haine pentru compania sau produsul tau, de la logo la slogan, bannere si carti de vizita, de la identificarea mesajului la cum il comunici audientei, etc. Noi te ajutam sa-ti creezi brandul in asa fel incat sa te regasesti in el si sa-ti fie usor sa-ti comunici valorile prin intermediul lui. Ca un brand sa fie vazut de audienta, el trebuie sa fie autentic.
Scopul brandingului este acela de a ajuta audienta sa relationeze cu produsul respectiv, sa ajunga sa-l placa, sa-l consume, sa devina fidel si sa-l recomande mai departe.

BRANDING

Definitia pentru branding este simpla si in acelasi timp foarte complexa, brandingul inseamna crearea identitatii unui produs sau a unei firme.

Oriunde mergem: pe internet, pe strada, in magazine, suntem inconjurati de o multime de branduri, atat locale, nationale cat si internationale care ies in evidenta, parca strigand la tine – tipandu-si prezenta; pe unele le retinem foarte usor, pe altele poate nu le retinem, pe unele le intelegem, pe unele nu…

BRANDING - BRAND - LOGO - IDENTITATEA AFACERII TALE

Principalul produs al brandingului este brandul / marca.


- Brandul / marca este promisiunea ta catre client. Ea le spune la ce se pot astepta de la produsele, serviciile tale, de la firma TA.
- Marca este prima care diferentiaza oferta ta de cea a competitorilor.
- Brandul / marca TREBUIE sa spuna cine esti, cine vrei sa fii si cum vrei ca oamenii sa te perceapa.
- Un brand bun arata increderea consumatorilor, dar si loialitatea acestora.
- Identitatea BUNA a brandului inseamna o marca ce ofera clientilor siguranta.
Caracteristicile unui brand corect ales sunt: reputatia, increderea si recunoasterea in randul clientilor
Brandingul este procesul prin care se creeaza un nume unic si o imagine care sa reprezinte si sa fie retinuta de consumatori, de parteneri, de public.
Acest proces in mos normal nu se termina niciodata pentru ca acel produs/ firma sa stabileasca o prezenta semnificativa si diferentiata in piata care sa atraga si sa retina clienti fideli.
Brandingul incepe cu crearea unui logo / sigla / simbol – care reprezinta principalul element de identificare – acesta poate fi alcatuit din simboluri, culori, caractere de litere, slogan, mesaj…
-Nume = cuvant sau cuvinte
-Logo-ul = marca vizuala
-Grafica
-Forma
-Culoare
-Slogan
Ce facem noi? Te ajutam sa-ti construiesti BRANDUL tau, sa-l definesti si sa te definesti cu el. pentru ca produsul sau afacerea TA – SA IASA DIN RAND

Articole si Noutati - Blog Social Media si Web Design

Despre GIP Media

Suntem in " campul " antreprenoriatului din anul 2002.
De atunci am inceput mai multe proiecte, multe au avut succes, altele ne-au dezamagit, insa toate proiectele ne-au invatat mai mult. Mai mult despre vanzari, despre clienti, mai mult despre promovare online, despre puterea comunitatii si multiplicarea informatiei, despre strategie, plan si scriere de articole pe blog..

Citeste mai departe

in WEB DESIGN

Un web site profesional consideram ca trebuie sa reprezinte cu adevarat acea firma / produs sau serviciu, din aceasta cauza este necesar ca site-ul sa fie un site modern – mobile responsive – sa poata fi vizualizat corect pe smartphone, tableta sau pe orice device modern si sa se incarce repede - pentru ca utilizatorii, potentialii tai clienti nu vor sa astepte

Citeste mai departe

BRANDINGUL INCEPE CU UN LOGO CARE SA TE SCOATA DIN MULTIME
CONTACTEAZA-NE PENTRU A FI PE NET SI IN SOCIAL MEDIA!