Despre continut personalizat

continut-personalizat-gip
Distribuie! - Sharing is caring!

Daca exista un trend confirmat de toti specialistii de marketing, acesta este continutul personalizat.
Daca Content is king (scuzati cacofonia romgleza), atunci continutul personalizat este cea mai stralucitoare perla din coroana regelui.
Personalizarea continutului este o consecinta naturala a faptului ca oamenii folosesc din ce in ce mai mult telefoanele smartphone pentru a cauta informatii online si pentru a intra in retelele de socializare.
Daca televizorul este ecranul potrivit pentru mass media, acest lucru nu este valabil pentru telefonul smartphone. Trecand de la TV, la PC, tableta si in final telefonul mobil, mesajul nu poate fi acelasi. Pentru ca in el pastram informatii intime, telefonul mobil are un statut aparte: avem o relatie speciala cu el, de exclusivitate, nu poti sa pui mana pe telefonul altuia.

De aceea ne asteptam ca reclamele pe care le primim de la branduri pe telefonul mobil sa fie altele decat cele vazute la televizor: trebuie sa fie relevante pentru noi, sa vorbeasca despre noi si ceea ce ne intereseaza.

Iata de ce sa implementati o strategie de personalizare a continutului (statistica publicata de Kahuna.com):

continut-personalizat-1gip
Buna, Robert! Uite oferta noastra pentru vacanta in Hawaii despre care cautai informatii!

Cam asa ar trebui sa sune un ad personalizat. Pentru ca oamenii asteapta o experienta individuala din partea brandurilor, personalizarea nu mai este o optiune in era smartphone – este obligatorie!

Datele arata ca oamenii sunt mult mai predispusi sa actioneze, sa cumpere sau sa recomande atunci cand marketerii le prezinta mesaje care sunt construite in asa fel incat sa raspunda dorintelor si nevoilor lor.

  • 86% dintre consumatori afirma ca tin cont de personalizarea reclamelor cand trebuie sa cumpere
  • 62% dintre consumatori au ales, au recomandat sau au platit mai mult pentru un brand care ofera un serviciu sau o experienta personalizata
  • 53% dintre consumatori spun ca este important ca retailerii sa-i identifice pe toate canalele pe care le folosesc pentru a cumpara
  • 48% dintre consumatori spun ca valoarea cumparaturilor creste atunci cand marketerii tin cont de interesele si comportamentul lor de cumparare pentru a personaliza experienta cu brandul

Segmentarea si personalizarea dau rezultate

continut-personalizat-2gip

  • 48% dintre marketerii seniori afirma ca in urma folosirii programelor media personalizate, au crescut vanzarile, rata de raspuns si perceptia asupra brandului
  • emailurile personalizate sunt de 6 ori mai eficiente decat emailurile generale
  • personalizarea poate ajuta ROI sa creasca de 5 pana la 8 ori
  • 94% dintre marketeri spun ca personalizarea este importanta pentru atingerea obiectivelor curente de marketing
  • 75% dintre marketeri spun ca vor declara personalizarea o prioritate pentru anul 2016.

Secretul segmentarii si a personalizarii cu adevarat eficiente consta in:

  • intelegerea comportamentului cumparatorului pe toate canalele si ecranele digitale
  • identificarea preferintelor si intereselor fiecarui cumparator

continut-personalizat-6

Daca ai nevoie de continut personalizat, te invitam sa ne contactezi la 0745548400 sau iulia.uta[at]gipmedia.ro.!

Iulia-Cristina-Uta
Iulia-Cristina-Uta
"...exersez social media din 2010."

Comentariile sunt inchise.