Promovare în Social Media - Prezență de Calitate pe canalele Social Media

Scopul Promovării în Social Media

  • Postările și strategiile utilizate de noi sunt efectuate cu scopul de a crește vizibilitatea, notorietatea sau vânzările brand-ului, produselor sau serviciilor tale.
  • Promovarea pe social media se face utilizând platformelor de socializare, cum ar fi Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok și altele, pentru a atrage atenția asupra afacerii, cu scopul de a crește vizibilitatea, de a face cunoscut brandul și pentru a atragere noi clienți.

65%

 

Procentul companiilor din România care aleg canalele social media drept principalele metode de promovare *

Promovăm acolo unde sunt clienții tăi!

Social media este un termen generic pentru toate instrumentele digitale care oferă oamenilor posibilitatea să împărtășească cu ceilalți evenimente din viața lor, să schimbe păreri, să discute, să pună întrebări, să arate fotografii și filmulețe, în interiorul unei comunități virtuale sau rețele. Aceste comunități există pe internet, în cadrul unor platforme interactive precum Facebook, Instagram, Youtube,Tik Tok etc.

*conform studiului Romanian Ecommerce Report 2024, realizat de MKOR la comanda VTEX

De ce Social Media?

  • Este în natura omului să fie sociabil, să-și dorească să comunice cu ceilalți cât mai ușor.
  • Atâta timp cât omul își va dori să cunoască alți oameni, social media va continua să existe, într-o formă sau alta.
  • Social media a schimbat felul în care oamenii cumpără produse, servicii, ceea ce a dus la schimbarea modalității în care companiile se raportează la clienți și potențiali clienți.
  • În funcție de produs și de profilul cumpărătorului, noi iți promovăm compania/serviciul/produsul pe social media astfel încât să te ajute să obții ce iți dorești: mai multe vizualizări ale sitului, mai multe leaduri, mai multe interacțiuni cu clienții.
  • 13.3  millioane de utilizatori de social media in Romania

Utilizatori de social media în România

(conform datareportal.com) la începutul anului 2024:

 

Și clienții tăi sunt pe social media

TRAFIC
Altă statistică arată că prezența pe social media a produsului/serviciului respectiv poate să atragă o creștere a traficului organic pe situl brandului cu pana la 30%. Acesta este un alt motiv pentru a investi în construirea prezenței în social media.

COMUNICARE
Social media a schimbat felul în care antreprenorii erau obișnuiți să își promoveze produsul/serviciul oferit pentru că folosește canale moderne, ramânând flexibilă și agilă. Social media înseamnă reinventarea comunicării dintre brand și consumatori. Brandul nu mai vorbește despre sine sau despre produs, ci despre clienții la care dorește să ajungă și, mai mult decât atât, scopul prezenței brandului pe social media este de a vorbi cu consumatorii. Dacă până acum brandul a vorbit B2B sau B2C acum vorbește H2H, adică de la om la om.

VALOARE MESAJ
Umanizarea mesajului și a canalului prin care acest mesaj este transmis este unul din punctele forte ale promovării pe social media. Nimeni nu mai dorește să i se vândă, dar toată lumea dorește să cumpere. Dar ce anume să cumpere? Oamenii nu cumpăra produse sau servicii, ei cumpără soluții la problemele lor, cumpără instrumente care să-i ajute să-și îndeplinească obiectivele.

CUNOAȘTERE PROFIL
Cunoașterea profilului clientului este foarte importantă pentru promovarea în social media. Pentru că instrumentele de advertising în social media ne permit să transmitem mesajul brandului exact acelor oameni care sunt interesați de produsul respectiv, fiind mult mai ușor să îi transformăm în clienți.

GIP Media

CREATIVITATE - COMUNICARE - EXIGENȚĂ

promovare în social media

Dintre serviciile social media oferite de GIP Media:

  • - Analiză poziționare firmă / produs pe social media
  • - Plan de strategii de promovare în social media
  • - Crearea și administrarea conturilor de social media
  • - Crearea de conținut atractiv: postări, imagini, videoclipuri, infografice și alte tipuri de conținut care captează atenția și sunt relevante pentru publicul țintă
  • - Crearea de campanii virale: strategii de marketing care încurajează utilizatorii să distribuie conținutul în mod organic
  • - Facebook Ads (reclame plătite Facebook)
  • - Instagram advertising