Brandul tau trebuie sa fie exact acolo unde sunt clientii!
Contacteaza-ne pentru o promovare EFICIENTA in social media!
Promovare in Social Media - Servicii si Statistici
Peste 30.000 firme si branduri folosesc promovarea in Social Media
Social media este un termen generic pentru toate instrumentele digitale care ofera oamenilor posibilitatea sa impartaseasca cu ceilalti evenimente din viata lor, sa schimbe pareri, sa discute, sa puna intrebari, sa arate fotografii si filmulete, in interiorul unei comunitati virtuale sau retele. Aceste comunitati exista pe internet, in cadrul unor platforme interactive precum Facebook, Google plus, Instagram, Youtube, etc.
Este in natura omului sa fie sociabil, sa-si doreasca sa comunice cu ceilalti cat mai usor. Atata timp cat omul isi va dori sa cunoasca alti oameni, social media va continua sa existe, intr-o forma sau alta. Social media a schimbat felul in care oamenii cumpara produse, servicii, ceea ce a dus la schimbarea modalitatii in care companiile se raporteaza la clienti si potentiali clienti.
Promovarea in social media = In functie de produs si de profilul cumparatorului, noi iti promovam compania/serviciul/produsul pe social media astfel incat sa te ajute sa obtii ce iti doresti: mai multe vizualizari ale sitului, mai multe leaduri, mai multe interactiuni cu clientii.
1453316
Conturi Linkedin Romania
STATISTICI SOCIAL MEDIA IN ROMANIA
Statisticile pentru luna aprilie 2017 referitoare la prezenta romanilor pe canalele de social media arata o crestere care nu se va opri prea curand:
FACEBOOK – 9.600.000 conturi
LINKEDIN – 1.453.316 conturi
TPU – 1.096.316 conturi
TWITTER – 377.728 conturi
INSTAGRAM – 559.009 conturi
YOUTUBE – 853.894 conturi
(sursa zelist.ro - exceptand statistica pentru Linkedin)
9600000
Conturi Facebook Romania
SOCIAL MEDIA - PROMOVARE MODERNA A PRODUSULUI SAU AFACERII TALE
CLIENTII TAI SUNT PE SOCIAL MEDIA
TRAFIC
Alta statistica arata ca prezenta pe social media a produsului/serviciului respectiv poate sa atraga o crestere a traficului organic pe situl brandului cu pana la 30%. Iata un alt motiv pentru a investi in construirea prezentei in social media.
COMUNICARE
Social media a schimbat felul in care antreprenorii erau obisnuiti sa isi promoveze produsul/serviciul oferit pentru ca foloseste canale moderne, ramanand flexibila si agila. Social media inseamna reinventarea comunicarii dintre brand si consumatori. Brandul nu mai vorbeste despre sine sau despre produs, ci despre clientii la care doreste sa ajunga si, mai mult decat atat, scopul prezentei brandului pe social media este de a vorbi cu consumatorii. Daca pana acum brandul a vorbit B2B sau B2C acum vorbeste H2H, adica de la om la om.
VALOARE
Umanizarea mesajului si a canalului prin care acest mesaj este transmis este unul din punctele forte ale promovarii pe social media. Nimeni nu mai doreste sa i se vanda, dar toata lumea doreste sa cumpere. Dar ce anume sa cumpere? Oamenii nu cumpara produse sau servicii, ei cumpara solutii la problemele lor, cumpara instrumente care sa-i ajute sa-si indeplineasca visele.
CLIENTI
Cunoasterea profilului clientului este foarte importanta pentru promovarea in social media. Pentru ca instrumentele de advertising in social media ne permit sa transmitem mesajul brandului exact acelor oameni care sunt interesati de produsul respectiv, fiind mult mai usor sa ii transformam in clienti.