gip2018-22gip2018-16gip2018-22gip2018-22
  • Despre noi
  • Web design
  • Social media
  • Branding
  • Portofoliu
  • Blog
  • Contact
✕
65

Ce este un LOGO?

ce-este-logo
Distribuie! - Sharing is caring!

Un logo este marca vizuala a unui produs / serviciu si face parte integranta din BRAND, asa cum am amintit aici.

Dar mai important decat ce este un logo, ar fi intrebarea:

Ce inseamna sa ai un LOGO BUN al afacerii sau produsului tau sau ce trebuie sa urmaresti in discutia cu firma sau persoana care iti face logo-ul?

Pentru ca acesta sa fie un logo bun (de calitate si reprezentativ) ar trebui sa respecte cele cinci principii enuntate de toti specialistii in branding:

Simplitate
Usor de retinut
Relevant afacerii – domeniului sau produsului
Versatil
Rezistent in timp

Initial am pornit acest articol dupa fiasco-ul vazut la „Logo-ul Bucurestiului” dar am abandonat spunand ca nu doresc sa fiu parte din „multimea de specialisti” care se arata dupa razboi…
Totusi hai sa rasfoim niste perle trimise:
logo-negativ1logo-negativ2logo-negativ3logo-negativ4logo-negativ5logo-negativ6logo-negativ7logo-negativ8logo-negativ9
Cat despre logo-ul ales, eu consider ca nu respecta principiile enuntate mai sus si se situeaza in urma altor logo-uri participante mult mai valoroase pentru Bucuresti:
logo-pozitiv1logo-pozitiv2logo-pozitiv3logo-pozitiv4logo-pozitiv5logo-pozitiv6

Deci sa continuam ca doar viata merge inainte chiar si cu logo-ul super aglomerat si foarte bun ca afis de galerie de arhitectura al Bucurestiului …

Ce este logo-ul de fapt?

Este parte a BRAND-ului(MARCII) si de multe ori chiar punctul central al acestuia.

Designul unui logo necesita de multe ori abilitati de proiectare, teorie creativa si indemanare; orice designer care le stapaneste poate sa creeze un logo.

Mai exista si oameni care fara prea multe din abilitatile enuntate mai sus au ceva ce multi designeri nu au: inspiratie si talent.

Daca doresti un rebranding sau o modernizare a unui logo pe care-l detii atunci ia in considerare acest sfat, primit si de mine de la cei cu experienta de necontestat: daca ai de-a face cu o marca mai veche sau brand mai vechi este bine sa tii cont de istoria acestuia, sa o studiezi si sa nu o pierzi din vedere atunci cand faci schita noului logo…

Pentru a porni in cautarea celui mai bun logo in primul rand ar trebui ca designer-ul care-ti face logo-ul sa-ti puna urmatoarele intrebari:

De ce esti pe piata?
Ce serviciu / produs propui clientilor?
Ce te face diferit de concurenta?
Cine-ti sunt clientii?
Care sunt valorile companiei tale?

Dupa ce va obtine raspunsurile va parcurge etapa alegerii fontului(daca logo-ul are si text). Fontul respectiv nu trebuie sa fie doar la moda, ci sa si reziste tendintelor „modei”. Un designer bun poate sa adauge personalitate chiar si fontului standard ales.

O alta intrebare la care ar trebui sa ai raspuns:

Care sunt culorile logo-ului tau?

Daca ai nevoie de idei, cauta pe net ce este valoarea si semnificatia culorilor, iar daca chiar doresti sa afli mai multe, poti cauta informatii despre armoniile si tehnicile de utilizare bazate pe „color wheel” (roata culorilor). Oricum designer-ul logo-ului cunoaste foarte bine aceste aspecte si iti poate oferi variante.

Nu alege variante complicate – tine minte tot timpul: SIMPLITATEA – cu cat un design al logo-ului este mai simplu, cu atat va fi mai usor de retinut.

Si pentru exemplificare, iata cateva logo-uri foarte bune – unele utilizeaza si spatiul negativ care poate sa dea o semnificatie suplimentara.

logo-artjcd-logologo-twinslogo-lionlogo-air

logo-spartanlogo-anti

Daca ai un proiect sau oferi un serviciu/produs, esti antreprenor sau profesionist si ai nevoie de logo sau de un site de prezentare mobile responsive, nu ezita sa ne contactezi.

Related posts

web design
1 aprilie 2025

Ce este web design-ul, ce face un web designer?


Read more
mentenanta site
18 septembrie 2024

Mentenanță pentru site-ul tău? 5 motive esențiale pentru a face mentenanța unui website.


Read more
cum alegi hostingul
8 august 2024

Cum să alegi cel mai bun serviciu de hosting pentru site-ul tău: 5 Criterii principale


Read more

Comments are closed.

Like us on Facebook!

facebook-gipmediaro

Etichete – Taguri

administrare pagina facebook (2) algoritm facebook (1) audienta (2) blogging (2) brand (6) chatgpt (1) criterii alegere hosting (2) facebook (12) facebook ads (5) facebook companii (3) facebook pixel (1) future of media 2017 (2) google (1) hashtaguri (2) hosting (2) influenceri (6) instagram (3) like-uri (3) linkedin (6) logo (1) long-tail (1) marketing (3) mobile adaptive (1) online (2) pagina facebook (9) pagina facebook companii (6) photofeeler (1) postari (3) poza profil (1) promovare facebook (2) reclame facebook (3) reclame platite facebook (5) remarketing (1) seo (4) social-media (20) social media summit (1) ssl (1) tik-tok (1) top branduri (2) unelte ai gratuite (1) video (1) web design (9) webdesign (2) web design responsive (2) website (1)
Ne gasesti pe social media:

Articole recente

  • Ce este web design-ul, ce face un web designer?
  • 10 metode de a creşte GRATUIT pe GOOGLE
  • 7 Unelte AI Gratuite pe care le poți utiliza în Social Media

Abonare newsletter


    Contact

    Tel: 0722.613.793
    Fax: 0314.380.777
    Email: gip[at]gipmedia.ro
    Suntem pe social media:
    Politica de confidentialitate
    2025 © Toate Drepturile Rezervate. GIPmedia WEBdeSign Sitemap
      • Consimţământ
      • Detalii
      • Despre cookie-uri

      Acest site web folosește cookie-uri

      Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și reclamele, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, partajăm informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de social media, publicitate și analiză, care le pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor.

      Necesar

      Cookie-urile necesare ajută la funcționarea unui site web prin activarea funcțiilor de bază, cum ar fi navigarea pe pagină și accesul la zonele securizate ale site-ului web. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri.

      Analiză și performanță

      Cookie-urile statistice îi ajută pe proprietarii de site-uri web să înțeleagă cum interacționează vizitatorii cu site-urile web prin colectarea și raportarea informațiilor în mod anonim.

      Marketing

      Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a urmări vizitatorii pe site-uri web. Intenția este de a afișa reclame relevante și atractive pentru utilizatorul individual și, prin urmare, mai valoroase pentru editori și agenții de publicitate terți.

      Cookie-urile sunt fișiere text mici care pot fi utilizate de site-uri web pentru a face experiența utilizatorului mai eficientă.

      Legea prevede că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs. dacă sunt strict necesare pentru funcționarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs. Aceasta înseamnă că cookie-urile care sunt clasificate ca necesare sunt procesate în baza articolului 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR. Toate celelalte cookie-uri, adică cele din categoriile preferințe și marketing, sunt procesate în baza articolului 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR.

      Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de servicii terțe care apar pe paginile noastre.

      Puteți oricând să modificați sau să vă retrageți consimțământul din Declarația privind cookie-urile de pe site-ul nostru web.

      Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum prelucrăm datele cu caracter personal în Politica de confidentialitate

      Vă rugăm să indicați ID-ul și data consimțământului dvs. atunci când ne contactați cu privire la consimțământul dvs.

      Refuză Personalizare Permite selecția Permite toate