Ce imagini sa postezi pe pagina de Facebook?

pagina-facebook-imagini
Distribuie! - Sharing is caring!
Imaginile pe care le postezi pe pagina de Facebook a companiei sau a produsului tau sunt foarte importante pentru ca sunt un instrument prin intermediul caruia ajungi la oamenii care-ti urmaresc pagina si la prietenii acestora.

Numarul de aprecieri pe care le are pagina ta nu are nicio relevanta, daca oamenii care i-au dat like nu interactioneaza cu postarile. De aceea imaginile tale trebuie sa-i faca pe oameni sa dea like sau sa distribuie

Iata 3 recomandari cu privire la ce fel de imagini sa postezi pe pagina de Facebook

Imagini ale produsului tau realizate de clienti (U.G.C.)

Aceste imagini fac parte din categoria U.G.C., prescurtare de la user-generated content.

Continutul generat de clienti poate fi: o fotografie, un clip video, articol pe blog, un tutorial.

Avantaje:

  • creste numarul interactiunilor cu postarea respectiva (engagement),  deci creste vizibilitatea brandului tau online
  • creste increderea in produsul tau a clientilor sau a celor care nu s-au decis sa cumpere inca
  • oamenii au mai mare incredere in produse cand le sunt recomandate de cei apropiati
  • fidelizarea clientilor
  • cea mai ieftina reclama

Cum sa procedezi:

Roaga-l pe client sa faca o fotografie cu produsul tau, in timp ce il poarta sau il foloseste (clientul+produsul), mentionand ca o vei posta pe pagina de Facebook.

Eticheteaza numele clientului in imagine si adauga in postare cateva cuvinte prin care ii multumesti.

Imagini „cum se realizeaza”

Fotografiile din categoria „cum se realizeaza” sunt cele care documenteaza un proces: cum se printeaza un sticker de perete sau cum se realizeaza o bratara handmade.

Ele il conduc pe client de la momentul zero pana la rezultatul final, aratandu-i toate etapele prin care trece produsul inainte de a fi livrat.

Avantaje:

  • exploateaza curiozitatea nativa a oamenilor
  • fotografiile sunt autentice, nu studiate
  • clientii primesc ocazia sa intre in universul produsului sau al creatorului acestuia, ceea ce ii face sa se simta conectati si importanti pentru compania respectiva

Cum sa procedezi:

Apeleaza la un fotograf sau la un prieten cu un smartphone dotat cu o camera foarte buna.

Cere-i sa fotografieze etapele prin care trece produsul sau pe tine lucrand la acel produs.

Da-i mana libera si incurajeaza-l sa fie creativ: sa fotografieze din unghiuri diferite.

Nu uita ca atunci cand postezi fotografiile pe pagina de Facebook sa mentionezi cine este autorul.

Imagini minimaliste

Am luat contact cu minimalismul in fotografie de cand administrez contul gipmedia de pe Instagram, adica din decembrie 2015.

Avantaje:

  • produsul iese in evidenta
  • atrage atentia clientului
  • impactul vizual al produsului il face sa fie mai usor de retinut si deci, sa fie preferat de client

Iata cateva exemple de produse fotografiate in stil minimalist (sursa: pinterest.com):

minimalist10 minimalist2

minimalist3

minimalist40

 

Daca esti interesat de promovarea companiei sau afacerii tale pe social media, te invitam sa ne contactezi la 0745.548.400 sau iulia.uta[at]gipmedia.ro.

VREI sa-ti promovezi afacerea prin Facebook? Aboneaza-te!


Iulia-Cristina-Uta
Iulia-Cristina-Uta

„…exersez social media din 2010.”

Comentariile sunt inchise.