Numarul de aprecieri pe care le are pagina ta nu are nicio relevanta, daca oamenii care i-au dat like nu interactioneaza cu postarile. De aceea imaginile tale trebuie sa-i faca pe oameni sa dea like sau sa distribuie
Iata 3 recomandari cu privire la ce fel de imagini sa postezi pe pagina de Facebook
Aceste imagini fac parte din categoria U.G.C., prescurtare de la user-generated content.
Continutul generat de clienti poate fi: o fotografie, un clip video, articol pe blog, un tutorial.
Avantaje:
Cum sa procedezi:
Roaga-l pe client sa faca o fotografie cu produsul tau, in timp ce il poarta sau il foloseste (clientul+produsul), mentionand ca o vei posta pe pagina de Facebook.
Eticheteaza numele clientului in imagine si adauga in postare cateva cuvinte prin care ii multumesti.
Fotografiile din categoria „cum se realizeaza” sunt cele care documenteaza un proces: cum se printeaza un sticker de perete sau cum se realizeaza o bratara handmade.
Ele il conduc pe client de la momentul zero pana la rezultatul final, aratandu-i toate etapele prin care trece produsul inainte de a fi livrat.
Avantaje:
Cum sa procedezi:
Apeleaza la un fotograf sau la un prieten cu un smartphone dotat cu o camera foarte buna.
Cere-i sa fotografieze etapele prin care trece produsul sau pe tine lucrand la acel produs.
Da-i mana libera si incurajeaza-l sa fie creativ: sa fotografieze din unghiuri diferite.
Nu uita ca atunci cand postezi fotografiile pe pagina de Facebook sa mentionezi cine este autorul.
Am luat contact cu minimalismul in fotografie de cand administrez contul gipmedia de pe Instagram, adica din decembrie 2015.
Avantaje:
Iata cateva exemple de produse fotografiate in stil minimalist (sursa: pinterest.com):