Cum sa-ti promovezi compania pe Instagram -10 recomandari

instagram-promovare-companii
Distribuie! - Sharing is caring!

Sunt peste 400.000 de romani care au cont pe Instagram in acest moment.
Daca vrei sa afli cum sa folosesti Instagram ca sa-ti promovezi compania, produsul sau serviciul pe care il oferi, iata recomandarile mele.

Cum sa-ti promovezi compania pe Instagram – 10 recomandari

1. STIL

Gaseste stilul imaginilor pe care le postezi: ce culori, ce filtre, ce subiecte, ce fonturi pentru mesaje sa folosesti. Astfel feedul contului va arata unitar, elegant si profesionist.

Nu folosi imagini stock! Fii creativ: o imagine originala este intotdeauna mai buna decat una stock. Un smartphone iti ofera multe instrumente cu ajutorul carora sa transformi o fotografie banala intr-una extraordinara.

Exemple:

Librariile Carturesti posteaza fotografii cu produsele care se gasesc in librarie.

Decatorevista imbina fotografiile/filmuletele cu ilustratiile care apar in revista.

Constitutiaromaniei posteaza imagini in culori vii pe care sunt scrise articole din Constitutie.

2. POSTEAZA REGULAT

Dupa ce ai stabilit ce vrei sa postezi, decide de cate ori sa postezi.

Posteaza cel putin o data zi.

E nevoie sa treci contul la cel de business: studiaza statisticile pe care acesta ti le ofera si posteaza tinand cont de ele.

3. HASHTAGURI

Studiaza cele mai folosite hashtaguri de catre instagramerii din Romania, gaseste hashtagurile care se potrivesc si ilustreaza compania ta si foloseste-le in postarile tale. Poti sa folosesti maxim 30 de hashtaguri intr-o postare.

Creeaza un hashtag nou pentru compania ta pe care il poti folosi in relatia cu urmaritorii tai (followers): sa organizezi un concurs, sa lansezi un eveniment, etc.

Exemple:

In afara de hashtagul sau #aquacarpatica, Aquacarpatica a lansat trei hashtaguri pe care le-a folosit in concursurile organizate pe pagina sa de Instagram: #setedecarte, #stropdeiubire si #puritate.

Strongbow_ro foloseste #appletoneparty pentru a promova evenimentul sau Apple Tone Party.

4. USER-GENERATED CONTENT

Descopera si pune pe contul companiei imaginile realizate de folowerii care se refera la produsul/serviciul tau. Aceasta tehnica se numeste continut generat de utilizatori si este eficient pentru a descoperi influenceri in domeniul tau, de a masura interesul generat, de a realiza o baza de date cu cei care iti urmaresc contul.

Exemple:

Brutariilepaul reposteaza fotografiile realizate de instagrameri cu produsele sale.

Dependentdefericire reposteaza fotografiile instagramerilor care ilustreaza hashtagul sau #dependentdefericire.

5. CONCURS DE FOTOGRAFII

Organizeaza concursuri de fotografii cu hashtaguri noi care sa includa numele companiei sau a produsului/serviciului tau.

Exemplu:

Vekaromania a organizat un concurs de fotografii cu hashtagurile #vacanta si #lafereastramea. Compania i-a invitat pe instagrameri sa posteze o fotografie cu atmosfera de vacanta din orasul in care locuiesc, vazuta de la fereastra lor, sa adauge hashtagurile dedicate campaniei si sa dea tag contului de Instagram al companiei. Premiul: un sejur all-inclusive in Grecia.

6. TAG
Roaga-i pe urmaritorii tai sa taguiasca un prieten in comentariul la postarea ta.

7. INSTAGRAM STORIES

Experimenteaza cu Instagram stories si vezi cum poti sa-l folosesti: sa prezinti echipa, sa prezinti un nou produs, sediul nou, etc.

Exemplu:

Elleromania a realizat un story prin care ilustreaza cateva modalitati de a purta blugi.

Jcrew a realizat un story pentru a promova un produs nou.

8. TAKEOVER

Alege un instagramer din domeniul tau cu o baza mare de followers si invita-l sa preia contul companiei pentru o zi sau pentru un weekend.

Exemplu:

Aylincadir a preluat contul marieclaire_ro pentru un weekend.

9. GEO-TAG

Foloseste geo-tag pentru fotografiile tale. Geo-tag este o functie a Instagram care iti permite sa adaugi strada, orasul sau tara la fotografia respectiva. Aceasta informatie ii ajuta pe followerii tai sa afle unde iti pot gasi compania sau magazinul. De asemenea este foarte importanta pentru a atrage atentia instagramerilor care se afla in apropiere de zona ta cu scopul de a-i transforma in clienti.

10. INFLUENCER

Identifica acei influenceri din domeniul tau si ganditi impreuna o campanie de promovare. Astfel vei creste vizibilitatea companiei sau a produsului tau. Despre influencerii din Romania am scris aici.

Daca doresti sa ne ocupam de administrarea conturilor tale de social media, te invitam sa ne contactezi pe email: iulia.uta[at]gipmedia.ro.

VREI sa-ti promovezi afacerea pe social media? Aboneaza-te!


Iulia-Cristina-Uta
Iulia-Cristina-Uta

„…exersez social media din 2010.”

Comentariile sunt inchise.