Pagina Facebook – impactul postarilor
Dragi intreprinzatori sau profesionisti, scriu acest articol pentru cei dintre voi care doresc sa afle mai multe informatii despre pagina Facebook – impactul postarilor si in ce fel pagina Facebook poate sa va ajute sa aduceti produsul sau serviciul vostru in fata clientilor.
Inainte de a parcurge articolul de mai jos, va recomand sa cititi articolul Promovare pe Facebook.
Printre primele proiecte pentru care GIP MEDIA a fost angajata este proiectul Tricouri cu cristale Swarovski by Lydia, creatia Lidiei Rapeanu. Pentru acest proiect George a realizat site-ul de prezentare tricouri-cristale.ro, iar eu administrez pagina de Facebook si canalul Youtube din decembrie 2015.
Scopul prezentei acestui proiect pe Facebook si Youtube este acela de a face cunoscuta existenta brandului clientilor carora li se adreseaza, de a le provoca interesul si de a-i trimite pe site, crescand astfel sansele de a deveni cumparatori.
Produs: tricouri de dama din bumbac cu modele din cristale Swarovski. Procesul tehnologic este prezentat pe canalul Youtube al proiectului.
Pagina Facebook se adreseaza femeilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani, studii superioare, iubitoare de produse handmade, fashion, cristale Swarovski, care stiu ca varsta este doar un numar, iar frumusetea interioara si relaxarea exterioara sunt ceea ce conteaza!
Mesaj principal: Tricourile cu cristale Swarovski aduc femeilor care le poarta bucuria de a straluci cu discretie.
Slogan: Fiecare femeie merita sa straluceasca!
In cele ce urmeaza voi prezenta postarile care au avut cel mai mare impact in mod organic. Imaginile sunt printscreenuri din statisticile paginii Facebook.
REPORTAJ FOTO
Este stiut faptul ca pe Facebook cele mai eficiente instrumente de transmitere a informatiei sunt imaginile si video-urile. In aceasta postare am folosit optiunea paginii de a posta mai multe fotografii si astfel am realizat un album cu fotografii din atelierul Lidiei, ilustrand etapele prin care un tricou trece pentru a deveni tricoul cu cristale Swarovski by Lydia.
Desi postarea a avut in total 96 de likeuri, ea a ajuns la 525 de oameni, iar fotografiile au inregistrat 1301 de vizualizari. Scopul postarii a fost acela de a raspunde curiozitatii naturale a oamenilor, iar fotografiile behind the scenes vor fi intotdeauna apreciate.
Deschisesem pagina de-abia de doua saptamani si doream sa starnesc interesul audientei. Intotdeauna o poveste va atrage mai mult, iar aceasta postare este povestea realizarii tricoului by Lydia.
LINK catre POVESTEA proiectului
Vazand ca audienta a fost interesata de reportajul foto, am postat a doua zi linkul catre articolul pe care l-am scris pe blogul meu personal despre proiectul Tricourilor cu cristale Swarovski by Lydia. Articolul este un interviu pe care l-am luat Lidiei, dandu-i ocazia sa spuna povestea Tricourilor, sa vorbeasca despre ea si drumul care a dus-o la acest proiect.
Postarea a inregistrat 114 reactii (likeuri, comentarii si distribuiri), a avut un impact de 3873 de persoane, dintre care 113 au accesat linkul. In acelasi timp 3 persoane au fost deranjate de aceasta postare si au scos-o din feedul lor, semn ca nu fac parte din audienta paginii.
Star Wars
Pentru ca tocmai avusese loc premiera Star Wars in Romania, iar oferta tricourilor includea si modelul din imagine, am realizat aceasta postare care a ajuns la 1061 de oameni.
CLIENTELE
Postarile care aduc cel mai mare beneficiu brandului, punandu-l in atentia clientilor sunt cele care infatiseaza fotografii ale clientelor purtand tricoul cu cristale Swarovski by Lydia. Aceasta postare este un exemplu: 870 de oameni au vazut postarea, dintre care 62 au reactionat (likeuri, comentarii si distribuiri), 50 au dat click pe fotografie, 18 au dat click pe linkul catre site, iar 73 au dat click pe alte elemente din postare (titlul paginii, hashtag, etc).
AUDIENTA
Principala atentie a brandului este concentrata pe audienta sa, fiecare doamna si domnisoara care a apasat butonul Like al paginii. Incerc sa descopar ce le intereseaza, care sunt subiectele despre care vorbesc si sa includ aceste descoperiri in postarile paginii.
Aceasta postare ilustreaza un comentariu al unei cliente si sustinatoare a paginii. Postarea a ajuns la 1085 de oameni.
Avand in vedere impactul postarii anterioare, a doua zi am realizat o postare care se refera la aceeasi clienta, mai bine zis la un eveniment important din viata ei. Clienta a fost incantata de atentia acordata, iar postarea a fost vazuta de 1292 de oameni, majoritatea din lista clientei, dintre care 22 au fost indeajuns de curiosi incat sa dea click pe linkul catre site.
FABULOUS AT 40
Modelul Fabulous at 40 este unul din cele mai apreciate modele din oferta tricourilor cu cristale Swarovski by Lydia. In luna mai am dedicat o saptamana acestui tricou, realizand postari care se adreseaza femeii la 40 de ani cu mesaje pozitive, de empowerement si umor asociate cu fotografia tricoului. Acest segment demografic reprezinta 86% din audienta paginii, deci este relevant.
MESAJE POZITIVE
Sunt binecunoscute mesajele de motivare pe care fiecare dintre noi le gaseste in feed-ul sau pe Facebook, iar femeile sunt cele care le apreciaza intr-o mai mare masura decat barbatii. Gandindu-ma cum sa realizez aceste imagini in spiritul brandului, am gasit aceasta solutie: am scris vorbele unor actrite binecunoscute, pe fotografia fiecareia, dand putina stralucire cum ii sta bine unui brand care foloseste cristale Swarovski.
Daca doresti sa ne ocupam de administrarea paginii tale Facebook, te invitam sa ne contactezi la 0745548400 sau iulia.uta[at]gipmedia.ro.
VREI sa-ti promovezi afacerea pe social media? Aboneaza-te!