Ce spun altii despre poza ta de profil – LinkedIN, Facebook
Poza de profil pe care o folosesti pe contul tau de LinkedIN sau Facebook este importanta.
Da, aparentele insala, dar prima impresie conteaza.
Ce imagine vrei sa transmiti?
Cum vrei sa fii perceput?
Recent am descoperit un instrument foarte interesant care te ajuta sa vezi ce impresii genereaza poza pe care o folosesti la profilul tau de LinkedIN sau Facebook.
Este vorba de Photofeeler.
Photofeeler este un instrument digital care, cu ajutorul unui algoritm matematic ofera statistici precise cu privire la fotografia ta si functioneaza in baza unui sistem de votare.
Cum folosesti Photofeeler
Te inregistrezi in platforma cu adresa de email sau te conectezi cu contul de LinkedIN sau Facebook.
Apoi iti incarci fotografia pe care doresti sa o testezi.
Urmatorul pas este sa alegi categoria din care face parte fotografia:
-
Business
-
Social
-
Dating
Cele trei categorii au cate trei criterii in functie de care primesti note:
Categoria Business
Competent (smart, capable)
Likable (friendly, kind)
Influential (leading, in charge)
Categoria Social
Confident (self-assured)
Authentic (real, genuine)
Fun (engaging, interesting)
Categoria Dating
Smart (insightful, perceptive)
Trustworthy (principled, reliable)
Attractive (pretty/handsome)
Fiecare criteriu are patru grade care exprima in ce masura poza ta se incadreaza in categoria respectiva, masurate de la 0 la 3:
0 este No
1 este Somewhat
2 este Yes
3 este Very
Ca sa primesti impresii pentru poza ta ai doua variante:
- varianta fara bani, care presupune sa votezi pozele celorlalti membri
- varianta cu bani, prin care cumperi credite: poti sa cumperi 40 de credite cu 9 usd, 100 de credite cu 19 usd si asa mai departe.
De asemenea, in afara de votarea propriu-zisa mai ai posibilitatea de a scrie cateva cuvinte despre poza (leave a note) sau de a alege dintre mentiunile puse la dispozitie de program.
Care au fost rezultatele mele
Pe mine m-a interesat categoria business adica sa vad ce transmite poza actuala de la contul de LinkedIN.
Asa ca am incarcat in platforma poza respectiva, am mentionat titlul profesional si m-am apucat sa votez pozele celorlalti membri pana mi s-a incarcat contul free, denumit de ei Karma.
Incet-incet au inceput sa curga si voturile pentru poza mea.
Voturile detaliate:
Am primit si cateva comentarii referitoare la poza:
Pentru ca am primit patru comentarii legate de faptul ca poza este putin incetosata si trei referitoare la fundalul care distrage privirea, am initiat un al doilea test, cu alta fotografie.
Iata ce impresii am primit:
Voturile detaliate:
Mentiuni si comentarii
Iata rezultatele celor doua teste:
Este adevarat ca am primit mai multe voturi la cea de-a doua poza, dar avand in vedere impresiile pe care le-am primit la prima poza, nu am considerat ca mai are rost sa ridic numarul voturilor pentru ca nu cred ca procentele s-ar fi schimbat.
Concluziile mele
1.Imi place programul si mi se pare folositor.
Daca pana acum nu realizezi ca LinkedIN si Facebook sunt doua retele foarte diferite, Photofeeler te ajuta sa constientizezi acest lucru. Una este poza pentru Facebook, alta este cea pentru LinkedIN, iar Photofeeler te ajuta sa alegi poza cea mai potrivita.
2. Programul m-a ajutat sa inteleg aspectele negative din poza mea.
Am folosit un filtru nepotrivit ce a dus la aspectul de poza neclara, iar fundalul distrage privirea. Evident ca voi schimba poza pe care o am acum la profilul meu de pe LinkedIN.
3.Mi-au placut articolele din pagina de blog.
Pe blogul lor gasesti recomandari despre cum sa fie poza pentru ca tu sa arati mai competent/a sau mai placut/a sau mai inteligent/a. Sau cum sa-ti faci poza singur acasa si sa arate profesionist.
4.Dupa ce am inceput sa primesc voturi la poze, am primit un mail de la Ann Pierce, founder si CEO Photofeeler intitulat “There’s nothing wrong with your face”.
Pe scurt Ann imi spune sa nu-mi fac griji daca poza mea primeste note mici: problema nu este fata mea, ci poza in sine 🙂 🙂 🙂 🙂 si imi recomanda cateva articole de pe blog: How to look more competent in photos, How to look more attractive in photos, etc.
Pentru persoanele care nu au incredere in propria persoana sau sunt nesigure cu privire la propria imagine, un test care arata note mici le poate face sa gandeasca “sunt urat/a”, “nimeni nu ma place” si uite asa cad in depresie.
Mesajul lui Ann este foarte folositor pentru ca arata ca stie problemele oamenilor care folosesc platforma si incearca sa previna situatii emotionale negative.
Daca esti interesat de promovarea companiei sau afacerii tale pe social media, te invitam sa ne contactezi la 0745.548.400 sau iulia.uta[at]gipmedia.ro.
VREI sa-ti promovezi afacerea prin Facebook? Aboneaza-te!