Ce facem noi: social media marketing
Conduci o companie, oferi un produs sau serviciu ori ai un proiect la care lucrezi.
Vrei sa ajungi la oamenii care te intereseaza prin intermediul social media, adica ai nevoie de social media marketing.
Nu ai cunostintele necesare si nici timp sa te ocupi de acest fel de comunicare.
Esti de parere ca este mai bine sa lasi oamenii care sunt specialisti pe domeniul lor sa-si faca treaba.
Asa ca doresti sa externalizezi comunicarea prin social media a companiei, produsului sau serviciului tau.
CE vom face pentru tine:
- elaborare strategie de comunicare pe social media conform produsului: tip de continut, subiectul postarilor, frecventa postarilor=calendar editorial
- implementare strategie comunicare si creare postari
- campanii Facebook/Instagram advertising: realizare si setare
- elaborare identitate vizuala
- administrarea zilnica a paginii
- atragerea de noi sustinatori si a interesului acestora
- customer support initial*
- realizare continut imagini si video
CAT DUREAZA
Prezenta unei companii pe social media nu este un sprint, ci un maraton.
La inceput este vorba de multe testari pentru a gasi acel mesaj la care reactioneaza audienta si cea mai potrivita forma pentru a transmite acel mesaj. Este vorba de gasirea acelor postari pe care si le doresc oamenii din audienta ta.
De aceea perioada minima pentru care voi construi prezenta companiei tale pe social media este de 3 (trei) luni. Trebuie insa sa iei in calcul ca rezultatele se pot vedea dupa cel putin 6 luni de activitate in social media.
CAT COSTA
Pentru ca nu e vorba de vanzarea unei perechi de pantofi, caci prezenta pe social media poate varia in functie de profilul companiei sau al produsului si de audienta tintita, nu pot oferi un cost fix.
Contravaloarea serviciului de social media marketing este exprimat in abonament lunar si este minim pentru 3 (trei) luni.
CUM LUCREZ
Daca cv-ul sau articolele mele din profilul LinkedIN sau de pe acest blog te-au convins, te invit sa ma contactezi prin telefon sau email.
Stabilim impreuna o intalnire pentru a intelege mai bine care este profilul companiei sau proiectului tau si care este audienta.
Iti trimit propunerea personalizata pentru compania ta.
Ne intalnim din nou pentru a-ti raspunde intrebarilor legate de propunerea mea si pentru a o discuta.